tag:blogger.com,1999:blog-321634039699378343.post1369737704314028495..comments2023-10-15T15:34:26.983+02:00Comments on Szextant Blog "https://szextant.blogspot.com": 187.) Tatra T-87 "Tatraplan" Czechoslovakien Book of World- journeys Their car - Jiří Hanzelka & Ing. Miroslav Zikmund. ČS. Moravia Kopřivnice: T-77, T-600, T-603, Vignale's T-613.Szextanthttp://www.blogger.com/profile/09171588464309086648noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-321634039699378343.post-34797758050006620772021-05-24T11:01:28.370+02:002021-05-24T11:01:28.370+02:00sajnos csak itt tudok válaszolni, a kezelőfelületr...sajnos csak itt tudok válaszolni, a kezelőfelületről nem mert még a jóváhagyó "pipa" is a legtöbbször hiányzik. Köszönöm a lendítő szavakat. Igen nem az egész magyar-nyelvű csak részben mert nemzetközi megmérettetésre és egy kicsit az idegen nyelv elsajátításának segítésére készült, némi Nőnemű "könyvjelzők" alkalmazásával. Bennem sok gyerekkori emlék maradt meg a típusokról a Budapesti flasztert járva.A Szhara valószínű mert a vízhűtéses motorok nem bírták.Szextanthttps://www.blogger.com/profile/09171588464309086648noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-321634039699378343.post-34327902472422194842021-05-23T18:39:50.426+02:002021-05-23T18:39:50.426+02:00Jó hosszú és részletesre sikerült alkotás, a gépko...Jó hosszú és részletesre sikerült alkotás, a gépkocsikra és a hölgyekre kihegyezve meg természetesen az elmaradhatatlan magyar közreműködőkkel. Kár, hogy csak idegen nyelven érhető el, de a látvány eleve kárpótol a többit (ha akarom) a fordító megoldja. Régi - gyerekkori - emlékeket idéz fel, amiben benne van az is (ha jól emlékszem) miszerint a Szahara-t először Tatra gépkocsival szelték át - gyakorlatilag egyhuzamban s ez kiváló referencia lett a léghűtéses változatnak.Borsi Miklóshttps://www.blogger.com/profile/06093272347880592837noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-321634039699378343.post-70917053045454099812017-05-16T19:22:20.047+02:002017-05-16T19:22:20.047+02:00Dear Milan, Thank you very much! You all Right Ver...Dear Milan, Thank you very much! You all Right Very much. But I therefore put on "Tatraplan" after T-87 that title able to easily recognise and My child age name mind was Tatraplan the all dorsal fined Tatra car. Best regards, all the best; Juliet'uncleSzextanthttps://www.blogger.com/profile/09171588464309086648noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-321634039699378343.post-21679606801181490692017-05-16T17:43:13.361+02:002017-05-16T17:43:13.361+02:00One inaccuracy please:
Tatra 87 was NOT Tatraplan...One inaccuracy please:<br /><br />Tatra 87 was NOT Tatraplan!!! Tatra 87 was named short like "Tatra 8" too. A smaller model Tatra 600 Tatraplan with four-cylinder 2000 ccm engine only was produced from 1949 to 1952 after Tatra 87.<br /><br />The car of Mr. Hanzelka and Mr. Zikmund was true Tatra 87 alias "Tatra 8".<br /><br />Best regards!<br /><br />Milan Cerny<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-321634039699378343.post-90824658245383015632016-11-03T10:21:13.883+01:002016-11-03T10:21:13.883+01:00Awesome release.
Thanks for this.
A truly magnific...Awesome release.<br />Thanks for this.<br />A truly magnificent and very complete explanation of the Tatra car.<br />I am so old that, when I was (3) a small (1954 years) i'm sitting Tatra back seat.<br />The car was something like 1946 - 1949 model year.<br />Since then, the Tatra vehicles will no longer be imported to Finland.<br />In its place come Skoda and Popeda ...maximexhttps://www.blogger.com/profile/12096663908456909910noreply@blogger.com