Malaysia cry for tragedian Boeing B-777 MH-377
Malaysian Airlines catastrophic International SAR action over Indian ocean. Légikatasztrófa
Refreshed! to-101%-28.12.2019.-Regulated:+
Szinte felfoghatatlan és társadalmilag bizonyosan elfogadhatatlan a modern repülés korszakában ... , hogy egy nagy utasszállító eltűnjön és a világ ne tudjon róla, mi történt a repülőgéppel, valamint utasaival
- állapította meg a Malaysia Airlines maláj légitársaság 2014-ben eltűnt járata utáni kutatás zárójelentésében az Ausztrál Közlekedésbiztonsági Hivatal (ATSB).
A Malaysia Airlines maláj légitársaság MH370-es, Pekingbe tartó járata 2014. március 8-án tűnt el 239 emberrel a fedélzetén röviddel az után, hogy felszállt a malajziai fővárosban, Kuala Lumpurban. Feltételezések szerint az eredeti útvonalról letérve, az Indiai-óceán déli részén zuhant le. Azóta is a repüléstörténet egyik legnagyobb misztériumaként tartják nyilván az esetet.
A gép nyomai után Ausztrália, Malajzia és Kína közösen kutatott, de januárban felfüggesztették a keresést. Az utasszállító roncsai utáni sikertelen kutatás így is mintegy 200 millió ausztrál dollárt (41,5 milliárd forint) emésztetett fel. Az ATSB keddi jelentésében részletezte a gép megtalálására indított, de kurdarccal járt 1046 napos kutatómunkát.
Malajzia augusztusban azt közölte, hogy ajánlatot kapott a kutatómunka folytatására az Ocean Infinity nevű magáncégtől, amely a tengerfenéki keresésre szakosodott.
http://index.hu/kulfold/2017/10/03/malajzia_eltunt_malaj_gep_ausztralia_mh370_malaysia_airlines/
above: New pic! Boeing B-777-300ER face
above & below: new! comparison B-777-300 to other similar types airliners
above: NEW! MedRes! source: www.pinterest.com
above: NEW! NoHigher! Boeing B-777, the world's largest twin-jet airliner, featuring the most powerful jet-engine of any Earth-bound aircraft. source: Pinterest.com
above: new! B-777's flight deck
Gépajtók - Acf Door: http://szextant.blogspot.hu/2016/07/184-gepajtok-aircrafts-doors-airliners.html
above: new! Boeing B-777-300ER floor & siteplan
above & below: NEW! NoHigher! World famous Hi-Tech Cartoon-Paper model
below: NEW! MedRes! april 2015
HiRes!
Vietnamise Air Force Antonov An-26 in search |
An-26 navigator in search |
search with conventional method |
An-26 cockpit with cmdr. and flight engineer |
Ilyushin IL-76 navigation board |
Lockheed P-3C "Orion" & FFG-50 "Oliver Hazard Perry" class frigate |
P-3C |
above & below: new! HiRes! cutaway of Lockheed P-3C 'Orion' Navy Patrol & Anti Submarine turboprop aircraft below: MedRes!
above: source: The Wall Street Journal
Boeing Factory
below: NEW! HiRes!
above: HiRes! Left: photo: Philippe Delafosse
above: New Pics! MedRes!
above & below: New: Luxury compartment's seat with charming female passenger and stewardess.
industrial materials
cutaway
Black Box system
FDR & CVR schema
http://szextant.blogspot.hu/2014/04/fdr-flight-data-racorder-cvr-cockpit.html
Összeesküvés Elmélet;
BBC News
Az eltünt maláj repülőgép MH370 utas listájából
közöl neveket a BBC. http://www.bbc.com/news/world-asia-26503469
Többek között fiatal arab utasok fényképét mutatják, utolsónak megemlítve
azt a 20 fejlesztő mérnököt, (12 amerikai, 8 kínai) akik az amerikai Freescale
Semiconductor cég microchip ipari félvezető gyártás tervezői voltak, megerősítve
az alábbi fordítás igazát.
Malaysian Airline MH370
eltünése
Az
EcologyNews.com oldalán Leuren Moret, az irányított sugárzások
energia-szakértője szerint 2014.márqcius 8.-án "eltűnt" Malaysia Airlines
MH370-es járatát az amerikai haditengerészet újonnan felszerelt Laser Weapons
fegyverével lőtték le.Folyamatos dezinformációs vonalat működtettek a
repülőgép útjáról elterelő hadműveletként, a mainstream média és az amerikai
haditengerészet (US Navy) közreműködésével.Március 6. 2014 US Navy Video
Laser Fegyverek rendszer
Fals flag hadművelet-de miért?
1./A válasz kettős, hogy
Putyin előtt demonstrálni tudják legújabb irányított-koncentrált
energiarendszerű fegyverrendszerüket, melyet válaszként szántak a korábban az
orosz fegyveres erők részeként bemutatott új fejlesztésű TOPOL
rakétarendszerre.
2./Leuren Moret szerint Rotschild szabadalmi átverését így
tudta megvalósítani, hogy a repülőgépen utazó Freescale Semiconductor cégben
dolgozó munkatársait likvidálja, akik ezen a repülőgépen konferenciára utaztak
Pekingbe. Az elektromos autók kifejlesztésében 5 fejlesztő a szabadalmi
jutalékok elosztásában a következőképpen voltak érdekeltek, akik a lelőtt
repülőgépen utaztak:
Peidong Wang, Suzhou, Kína (20%)
Zhijun Chen,
Suzhou, Kína (20%)
Zhihong Cheng, Suzhou, Kína (20%)
Li Ying, Suzhou ,
Kína (20%),
a Freescale Semiconductor (20%),
A szerződés szerint, ha bármelyik szabadalmi tulajdonos
meghal, a
fennmaradó szabadalmi tulajdon 100%-a egyenlő arányban a még életben lévő
tulajdonosokra száll át."Életben maradt" ugye a Freescale Semiconduktor cég,
akinek még 20 fejlesztő-elektromérnök alkalmazottja is utazott az ominózus,
lelőtt repülőgépen. Kérdés: -ki a tulajdonosa a Freescale Semiconduktor cégnek?
Válasz: Jacob Rotschild ! Így az ő tulajdonába megy át a teljes szabadalmi
tulajdon és bevétel teljes mértékben ! Itt az indíték a repülőgép lelövésére -
mind a négy kínai szabadalmi tulajdonos likvidálásával.
A szabadalom
tulajdonosa a bevételt átruházhatja az örökösökre abban az esetben, ha
aszabadalmat már jóváhagyták. Amikor a repülőgép még nem "tűnt el", akkor még a
szabadalmat nem hagyták jóvá, csak azután, miután a "sikeres hadművelet" véget
ért, az összes utas -köztük a másik 4 kínai szabadalom tulajdonos- halálával.
Mr. Rothschild így 100%-ban a szabadalom tulajdonosa, a másik 4 szabadalom
tulajdonosainak halálával. Szinte biztos, hogy az olaj-lobby mocskos keze is
benne volt a bűntényben, mert így az elektromos autó gyártását is kényük-kedvük
szerinti időre jegelhetik.
spotter foto
San-Francisco AsianaAirlines catastrophy
above: HiRes! artisty graphic source: www.mellbimbo.eu
http://szextant.blogspot.hu/2014/08/123-mh17-malaysian-boeing-b-777-300er.html
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése